0

پرسش متداول

سوالات / مشکلات حساب کاربری

امکان انتقال محصولات ؛ کیف پول من به حساب کاربری دیگری هست؟

نه متأسفانه. چنین درخواستی امکان پذیر نخواهد بود.

 

نام کاربری را چطور می توانم تغییر دهم؟

نام کاربری یا همان یوزر نیم را نمی توانید در سایت اوریجین تغییر دهید.

 

چطور می توانم ایمیل حساب کاربری خودم را تغییر دهم؟

بایستی از طریق تیکت درخواست تغییر ایمیل فعلی به ایمیل جدید را برایمان ارسال کنید . پس از ایمیل تاییدیه برای ایمیل جدیدتان اتوماتیک ایمیل قبلی حذف خواهد شد.

 

سوالات / مشکلات تخلفات کاربران و طراحان

در صورت مشاهده تخلف کاربران سایت، چگونه مورد را با سایت اوریجین مطرح نمایم؟

در این گونه موارد شما می توانید مورد تخلف را به همراه مستندات خود از طریق بخش تیکت ها در سایت اوریجین، مطرح نمایید.

راه حل دوم : این است که در هر محصول، ارسال گزارش تخلف را بزنید. به این صورت به طور اتوماتیک تیم مدیریت سایت اوریجین، از تخلفات آگاه شده و در اسرع وقت پیگیری خواهند شد.

 

 

سوالات / مشکلات قبل از خرید

تخفیفات سایت اوریجین در کجا ببینم ؟

راه حل اول : در پنل پیشخوان کاربری مکانی برای تخفیفات مناسبتی در نظر گرفته ایم.

در شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، لینکدین سایت اوریجین عضو شوید و تخفیف ها را دریافت کنید.

 

چگونه می توانم از کد تخفیف درج شده برای محصول استفاده کنم؟

کافی است کد تخفیف را کپی کنید. پس از انتخاب دکمه ی خرید و دانلود، برروی عبارت “کد تخفیف دارم” کلیک کرده و آن را درج نمایید. با زدن دکمه ی اعمال، در مرحله ی پرداخت هزینه ی محصول با لحاظ نمودن کد شما محاسبه و نمایش داده خواهد شد.

 

اگر قبل از خرید محصول، سوالی داشتم چطور با طراح مطرح کنم؟

می توانید در هر محصول با گذاشتن دیدگاه  و یا دکمه ارتباط با طراح در صفحه را کلیک نمایید.

 

 

سوالات / مشکلات پرداخت های آنلاین

در صورتی که در فرآیند خرید محصول، پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کسر شود، چه کنم؟

گاهی ممکن است هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت موفق نباشد. در این موارد جای نگرانی نیست. معمولا وجه در حساب های میانی بانک قرار گرفته است و خود بانک پس از  ۴۸ ساعت مبلغ را به طور خودکار برگشت می دهد. چنانچه پس از ۴۸ ساعت، وجه به حسابتان بازنگشت، مشکل را از طریق بخش تیکت ها در سایت اوریجین مطرح نمایید تا رسیدگی شود.

 

چطور می توانم فاکتور خریدها از سایت اوریجین را داشته باشم؟

شما می توانید از بخش شرح عملکرد، لیست خرید به عنوان فاکتور خرید استفاده نمایید.

 

 

سوالات / مشکلات بعد از خرید

اگر قصد خرید مجدد محصولی در سایت اوریجین را داشته باشم چه کنم؟ کد تخفیف به من تعلق می گیرد؟

بله، شما می توانید چنانچه قالب مناسب خود را یافتید، آن را چندین بار برای استفاده بر روی دامنه های مختلف خریداری کنید. برای تخفیف هم کافی است به طراح تیکت بزنید و تا ۵۰ درصد، طبق نظر طراح، تخفیف دریافت کنید.

 

اگر بخواهم تغییر یا شخصی سازی در قالبی داشته باشم، چطور باید اقدام کنم؟

شخصی سازی قالب و افزونه توسط سایت اوریجین به زودی فعال خواهد شد.  منتظر خبرهای بعدی باشید

 

اگر بعد از خرید نخواهم از بسته نصبی استفاده کنم، چطور می توانم فایل قالب را دریافت کنم؟

در این خصوص بایستی به طراح تیکت ارسال بزنید و درخواست بسته غیر نصب نمایید.

 

پس از خرید محصول، می توانم نسخه ی انگلیسی را از طراح دریافت کنم؟

تنها در صورت موافقت طراح، نسبت به ارائه ی نسخه ی انگلیسی محصول می توانید آن را درخواست نمایید.

 

اگر بخواهم قالب / افزونه که از سایت اوریجین خریده ام، روی هاستم نصب شود، چه کنم؟

برخی از محصولات سایت اوریجین دارای نصب رایگان هستند که در توضیحات قید شده.

همه قالب ها، بسته نصب آسان دارند که به راحتی و در کم تر از ۱۰ دقیقه خودتان می توانید آن را نصب کنید. + آموزش های ویدئویی

 

اگر محصول دریافتی با دموی ارائه شده در سایت فرق داشته باشد، چه کنم؟

در اینگونه موارد، شما باید مشکل را با بخش پشتیبانی وب سایت از طریق تیکت مطرح نمایید تا رسیدگی شود.

 

محصولی را خریده ام، اما لینک دانلود فعال نشده. چه کنم؟

کافی است با پشتیبانی سایت اوریجین و از طریق شماره ۲۲۲۲۰۹۱۵ – ۰۲۱ مورد را مطرح کنید. در سریع ترین زمان به مشکل رسیدگی می شود.

 

اگر نقص یا ایرادی در پکیج دانلودی محصول مشاهده کردم، چطور می توانم مورد را پیگیری کنم؟

در اینگونه موارد، شما باید از طریق دکمه ی درخواست پشتیبانی که در صفحه ی دانلود محصول درج شده است مشکل را با طراح در میان بگذارید تا رسیدگی شود.

 

امکان تعویض قالب خریداری شده با محصول دیگری در سایت وجود دارد؟

خیر، بنا به قوانین عرضه ی محصولات مجازی، پس از دریافت محصول امکان تعویض آن وجود ندارد. بنابراین در انتخاب محصولات دقت نمایید.

 

در صورتی که با طراح محصول به مشکل برخوردم، چگونه می توانم مورد را پیگیری کنم؟

در صورت بروز مشکل با طراح محصول، شما می توانید مراتب را از طریق تیکت به مدیریت سایت اوریجین اعلام بفرمایید.

به همه کاربران گرامی سایت اوریجین پیشنهاد می کنیم، مشکلات را از طریق تیکت پیگیری کنند. چون تیکت مستند و قابل پیگیری است.

تیم پشتیبانی راست چین تلاش می کند در سریع ترین زمان ممکن تیکت های مدیریت را پاسخ دهد. اما احیانا اگر بیشتر از ۲۴ ساعت پاسخدهی طول کشید، لطفا با شماره ۲۲۲۲۰۹۱۵ – ۰۲۱ تماس حاصل نمائید.

 

چنانچه پس از خرید محصول در نصب یا استفاده از قالب دچار مشکل شوم، چگونه می توانم موضوع را پیگیری کنم؟

شما می توانید مشکلات خود را از طریق بخش تیکت سایت اوریجین مستقیما با طراح و پشتیبان قالب مطرح نمایید.

 

حداکثر زمان انتظار برای پاسخگویی طراح پس از خرید محصول چقدر است؟

درخواست های ارسالی شما برای طراحان، حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت بررسی خواهند شد.

 

چطور آپدیت های محصولات خریداری شده را دریافت کنم؟

در صورت بروز شدن هر قالب / افزونه به صورت اتوماتیک ایمیل زده خواهد شد. برای دریافت بروزرسانی ها همیشه از دکمه دانلود، آخرین نسخه درج شده در سایت اوریجین را دریافت خواهید کرد.

 

آیا اجازه حذف کپی رایت محصول دارم ؟

برخی محصولات سایت اوریجین با کپی رایت عرضه شده است بدین معنی که لینک توسطعه دهنده قالب در فوتر قالب در معرض نمایش قرار دارد در این طور موارد کاربران برای حذف کپی رایت بایستی مطابق قوانین صفحه پروفایل فروشنده قالب اقدام نمایند. در صورتی که محصول دارای کپی رایت باشد و کاربر بدون اجازه طراح اقدام به حذف کپی رایت نماید سایت اوریجین می تواند کاربر را از دریافت بروزرسانی محصول بدون اطلاع محروم نماید.

 

در صورتی که به توضیحات یا دسته بندی محصول دقت نکرده باشم، می توانم خرید را مرجوع کنم؟

خیر، متاسفانه چون محصولات سایت اوریجین به صورت فایل هستند، امکان مرجوع کردن وجود ندارد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب محصول، کاملا دقت کنید.

 

در چه مواردی می توانم از مهلت بازگشت ۷ روزه استفاده کنم؟

در موارد بازگشت هفت روزه، در صورت مشاهده ی مشکل در محصول و تایید آن توسط تیم سایت اوریجین ، به طراح مهلت ۷ روزه جهت بررسی و رسیدگی به مشکل داده خواهد شد.

درصورتی که طراح پاسخگو نباشند، مشکل توسط سایت اوریجین بررسی شده و در صورت عدم رفع مشکل بازگشت وجه انجام خواهد شد.

این روال شامل عدم سازگاری محصول با هاست نخواهد شد.

 

 

سوالات / مشکلات لایسنس اختصاصی

لایسنس چیست؟

برخی محصولات اختصاصی سایت اوریجین با لایسنس ارائه شده است بدین معنی که محصول نیاز به کد خرید و نام کاربری خریدار دارد.  درخواست لایسنس تنها یکبار و فقط در زمان فعالسازی محصول فراخوانی شده و تاثیری در کاهش سرعت سایت نخواهد داشت.

 

برای فعالسازی لایسنس محصول چگونه باید اقدام کرد؟

برای فعالسازی محصول شما باید نام کاربری و کد سفارش محصول مدنظر خود را در بخش فعالسازی قالب، در محصول دریافتی ثبت نمایید.

 

در صورتی که پس از فعالسازی به هردلیلی قصد تغییر دامنه یا فعالسازی مجدد محصول را داشته باشم، چطور می توانم قالب را مجدداً فعال کنم؟

لینک دامنه جدید خود را از طریق تیکت برایمان ارسال نمائید.

عضویت در خبرنامه سایت اوریجین

با عضویت در خبرنامه سایت اوریجین از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!